torstai 4. helmikuuta 2016

Kaasoni mun -sydän-

Häät lähestyy ja kaasojen rooli kasvaa kokoajan, niin ajattelin vähän kertoa millaisia on mun ihanat kaasot ovat.
Hääjärjestelyissä ja hääpäivänä apunani siis häärii mun 2 parhainta ystävää. Toiseen olen tutustunu jo ennen kouluikää, kun asuttiin melkein naapureina. Toiseen kaasoistani sitten tutustuin vasta lukiossa. Nämä 2 ystävääni ovat keskenään aika erilaisia, mutta molemmat mulle erittäin tärkeitä! 
Kaasoni, jonka olen tuntenut lapsesta asti asuu samassa kaupungissa ja näämme kohtalaisen usein esimerkiksi kuntosalilla, mutta myös illanvietoissa ja muutenvaan. Hän on naimisissa ja olin hänen häissään toisena kaasona. 
Toinen kaasoistani asustaa Helsingissä ja elää tällä hetkellä sinkkuelämää. Näämme välitettavasti harvemmin (voi vierähtää useampi kuukausi näkemättä), mutta silloin kun nähdään, meillä on aina todella hauskaa. Jatkamme helposti siitä mihin viimeksi jäätiin. Molemmille voin purkaa päätäni ja sydäntäni, jos siltä tuntuu. Olen hyvin onnekas, että mulla on tälläisia ystäviä!

Kaasoille olen antanut jotain tehtäviä hääpäivälle ja askarteluavuksi olen heitä myös pyytänyt pari kertaa. Polttarit myös on heidän vastuullaan.

Kaasojen hääpäivän tehtäviä ovat mm:

- Toinen kaasoista lukee raamatun pätkän kirkossa
- Toinen kaasoista laulaa kirkossa
- Kaaso, joka ei laula pitää puheen juhlapaikalla (omasta halustaan!)
- Auttaa pukeutumisessa
- Toinen kaasoista tulee avuksi hääkuvaukseen
- He jakavat kirkolla kirkko-ohjelmaa ja nenäliinoja
- He auttavat vieraita sädetikkujen sytytyksessä
- Opastaa vieraita omille paikoilleen juhlapaikalla
- Tulee vessa-avuksi, jos tarvitsen
- Auttaa tarvittaessa illan aikana vieraita
- Mahdollisesti suunittelee bestmanien kanssa "salatehtävä" ohjelmanumeron

Tästä kaiksesta kiitokseksi olen osatamassa kaasoille jotain kivaa, mutta en ole vielä osannut päättää mitä. Tässä muutamia vaihtoehtoja.

kaulakoru


Etsy
Kavikuppi, tähän voisi lisäksi ehkä jotain pientä ostaa esim kahvia :D

Etsy
Spabox

Etsy

Tuoksut



Nyt olis aikaa 3 viikkoa aikaa, nyt vielä ehkä ehtisi tilaamaan, mut tollasen spaboxin vois tehä ihan itekkin. Olen  myös miettinyt et ostaisin lahjakortit johonkin kasvohoitoon tai tarjoisin ruoat ravintolassa. hmm.. en osaa päättää!

Mitä te olette ajatellut antaa tai olette antaneet kaasoille kiitoslahjaksi?

ps. Lopulta päädyin tuoksuihin. :)




1 kommentti:

  1. Kivoja ideoita! Itsekin olen jo hieman miettinyt mitä kaasolleni ostaisin- häihin on tosin vielä paljon aikaa. Ilmeisesti korut ovat melko yleisiä lahjoja, mutta kaasoni ei käytä ikinä koruja, joten jotakin muuta on keksittävä. :)

    VastaaPoista